Tagi

, , , , , , ,

Demakijaż to najbardziej wymagający codzienny zabieg pielęgnacyjny, dzięki któremu możemy uniknąć wielu problemów z naszą cerę, oczywiście pod warunkiem, że wykonujemy go niezwykle dokładnie i systematycznie.

 

 

 

Wystarczy, że tylko jednego dnia zapomnimy o jego wykonaniu, a na naszej skórze mogą pojawić się
zaskórniki. Nawet jeśli się nie malujemy, w ciągu dnia skóra wytwarza sebum, pocimy się, gromadzą
się na niej różne zanieczyszczenia, kurz dlatego tak istotną sprawą jest, aby ją oczyszczać.

 

Mleczko Oczyszczające Collagen 3 in 1 z Kolagenem, Masłem Shea, Masłem Kakaowym i Nasionami Kukui (Simply Beautiful Collection) – jest kosmetykiem, który nie tylko pomaga w usuwaniu makijażu, ale również dogłębnie oczyszcza i pielęgnuje naszą cerę. Dzięki zawartym składnikom, pomaga w walce ze starzeniem skóry, opóźniając ten proces oraz pobudza ją do odnowy.

 

 

 

Produkt znajduje się w buteleczce z tworzywa sztucznego, z pompką, która się nie zacina, nie zapycha i bardzo ułatwia aplikację, pojemność 250 ml, ma fajną, treściwą konsystencję, nie jest rzadkie, więc dobrze się go wmasowuje w skórę. Jest bardzo wydajne, więc starcza na dłużej niż mleczka, które używałam do tej pory. Dodatkowym bodźcem, który przyjemnie wpływa na nasze zmysły podczas demakijażu, jest cudowny zapach kwiatowo-owocowy.

 

 

 

Oczyszczanie i mycie twarzy za pomocą Mleczka Oczyszczającego Collagen 3 in 1 Simply Beautiful Collection.

Jak zaleca producent:

 

 


Próbowałam dwóch sposobów: pierwszy z użyciem wacika kosmetycznego, na który wycisnęłam mleczko i usuwałam nim makijaż i zanieczyszczenia z twarzy, powiek oraz szyi. Na rzęsach potrzymałam chwilkę dłużej wacik, aby rozpuścił tusz do rzęs. Świetnie usunął cały makijaż.

Drugi sposób, zalecany przez producenta jest o niebo lepszy! Nie ma konieczności używania wacików (ogromny plus), wmasowujemy mleczko w twarz, poczym zmywamy myjką – gąbeczką, której recenzję możecie przeczytać tutaj:
www.udziewczyn.pl/66,13931,Artykul,Recenzja_Delikatna_Myjka_do_Oczyszczania_Twarzy.aspx

 

Skóra po takim demakijażu była niezwykle mięciutka, gładka, odświeżona, pachnąca, a co najważniejsze! dobrze  i prawidłowo oczyszczona. Po dłuższym używaniu produktu zauważyłam, że stan mojej cery znacznie się poprawił, jest teraz lepiej nawilżona, wygładzona, zmniejszyła się ilość zaskórników, z którymi wcześniej miałam problem w niektórych partiach twarzy(okolice nosa). Tak jak już wspomniałam w recenzji myjki-gąbeczki, to dla mnie osobiście jedna z najlepszych metod demakijażu i oczyszczania twarzy, gdyż nie wymaga wiele wysiłku, a jest bardzo dokładna. Polecam ją wszystkim, którzy tak jak ja, nie przepadają za tą codzienną czynnością, nie mają za wiele czasu i dość konieczności stosowania wielu produktów.

Mleczko wraz z myjką w cenie 36.80 zł można zakupić tutaj: www.forever-young.pl/250ml-3w1-mleczko-oczyszczajce-i-do-demakijau-z-kolagenem-masem-shea-i-kakaowym–myjka-warta-1590z-298-p.asp

Tekst i zdjęcia: NekropolisQueen

